Manufacturer: Whitepages Category: Memberships Clear all filters (13 of 13 reviews match)
filters
manufacturer:
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
category:
Paid for premium service and 90-95% of the numbers are incorrect. When I called customer service to cancel, they were very rude and would cut me off. States they processed my refund a week ago, but when I check my account its not there. They informed me to contact my...
Read more
1.0
Product
Whitepages Premium Membership
#1080206
Reply to reviews
As a consumer previously stated, White Pages Premium service holds very little value when compared to other same service providers. Specifically, that one would pay a hefty 29.95 + monthly fee for the same information and be limited to (one background check) before...
Read more
Product
Whitepages Premium Membership
#1058839
Reply to reviews
This company is a scam.They took advantage of me while I was out of state and had a death in our family.I was trying to find my dad's oldest sister and apparently signed up and/ or didn't cancel on time. When I realized in December 2016 I was being charged I called and...
Read more
Product
Whitepages Premium Membership
#1043535
Reply to reviews

Whitepages Premium Membership Review

#1035938
1.0
Details
I have repeatedly requested to have my acvount closed, AND YOU CONTINUE TO BILL ME!!!
Comment
Show
Billing Practices
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
I purchased what I thought was a one time background check for 29.95.Little did I know, I was signing up for a monthly service. The email I received was worded as follows: "Your order has been placed and your order number is A-SXXXXXXXX. Your receipt is available in...
Read more
1.3
Product
Whitepages Premium Membership
I liked
  • Offered partial refund
I didn't like
  • Misleading info
  • Scam
  • Did not receive full refund
#1016361
Reply to reviews
White Pages Premium continues to take money out of your account after you cancel. I cancelled within 10 minutes, after my initial sign up and I phoned to make sure that they wouldn't continued to deduct from my account and THEY DID! The cover up is the funniest, they...
Read more
1.2
Product
Whitepages Premium Membership
I liked
  • Answered their phones
I didn't like
  • No information
  • Fraudulently kept money after cancel
#1000908
Reply to reviews
Cancelled service, they kept charging my card.Changed my card number, they found my new number and kept charging it. Sent a letter from an attorney, no response. I filed all charges as fraudulent with my bank, they were unable to reverse any of the charges. No matter...
Read more
Product
Whitepages Premium Membership
#997747
Reply to reviews
I signed up for the service as I was looking for a phone number.I used the "feature" of signing up for $1 (of course it required a credit card), yet it said I need to cancel within 5 days or I will be charged 29.95 per month thereafter. Well, surprise surprise. No...
Read more
1.0
Product
Whitepages Premium Membership
#994283
Reply to reviews
My account was charged $59.85 for white pages service.I found it to be useless and a waste of money the same day i signed up and cancelled it. I would like my money credited back to my account and the fact that there isn't even a customer service line that will let you...
Read more
1.0
Product
Whitepages Premium Membership
#983727
Reply to reviews
Simone stated my account was cancelled and it would be submitted to their fraud division with follow-up within 24 hours. Whitepages sent a follow-up email and stated that it would have someone contact me within 24 hours. Whitepages has not followed up and now they...
Read more
1.7
Product
Whitepages Premium Membership
#951662
Reply to reviews
I went to the Whitepages to look up an ex-friend and then, I wrote to her. I then, forgot about it and they kept me charged until now. I left a email but I don't know if that's going to stop the charging but I hope that it does. I am very upset. If it doesn't get...
Read more
Anonymous
Anonymous

Same here and its almost impossible to reach them by ph.....but I finally found a number and today they said they are remitting my money and fully closed out any and all info ...

Anonymous
Anonymous

hi to the lady having problems cancelling her acct with white pages, i found this number and they cancelled my acct. i had you on my mind since yesterday and i promised myself...

Product
Whitepages Premium Membership
#937036
Reply to reviews